פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט וטלפון נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הכל התחיל ביום רביעי שבאתי למחשב ולא היה לי אינטרנט.
מאז אותו היום אני בטלפונים כל היום עם 012 ועם בזק.
הם מעבירים אותי מאחד לשני, ואין לי אינטרנט, הם לא מוצאים פיתרון לבעיה , וגם קו הטלפון שלי בחדר לא עובד.
אחד הנציגים שדיברתי איתו אמר לי ששתי הכרטיסי רשת בשתי המחשבים שיש לי בבית תקולים ושהם לא מוכנים לשלוח טכנאי ושאני ישלם לטכנאי פרטי.
זה לא ייתכן שזה בעיה בכרטיסי רשת כי הWI-FI של הרשת שלי גם לא עובד.
שלחו לי מתאם שיחות חדש היום, חיברתי אותו ועדיין זה לא עובד, עכשיו שעתיים דיברתי איתם ואין להם פיתרון, אני כבר כמה ימים מדברת איתם ומנתקת חיבורים ומשנה חיבורים וכל הזמן אותו הדבר חוזר על עצמו, אין לי זמן לזה , והם לא שולחים טכנאי והבעיה לא נפתרת. וזה מאוד מעצבן אותי שאין לי אינטרנט כבר כמעט שבוע וגם קו טלפון!!
אני לא מרוצה כלל ואני שוקלת להתנתק בשל חוסר העזרה מנציגי השירות שלא מצליחים לעלות על הבעיה ולתקן אותה ואני נשארת בלי אינטרנט.
בשביל מה אני משלמת ?!
תודה רבה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טכנאי שיבוא ויתקן לי את הבעיה כמה שיותר מהר ויהיה לי אינטרנט וקו טלפון סוף סוף! פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה