פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום למרות בקשת ניתוק נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה13/11 הסתיים המבצע בו הייתי שייכת לחברת 012+הוט. בתאריך ה-10.11 התקשרתי על מנת לבקש להתנתק מהאינטרנט. לאחר שנישאלתי מספר פעמים מדוע אני מעוניינת להתנתק והסברתי כי אינני מעוניינת באינטרנט נאמר לי כי מעכשיו אני מנותקת. לשאלתי האם יש עוד פעולה שעלי לעשות נענתי בשלילה. להפתעתי קיבלתי בפירוט האשראי סכום של 134.30 ש"ח ומברור עם הוט נאמר לי כי אינני מנותקת. לאחר בירורים מול הוט הועברתי למרכז השירות של 012 אשר השיבו כי נותקתי מהבנדל. אני אדם מהישוב, מקצועי הוא בהצלת חיים אך אינני מבינה במחשבים. מבחינתי לאחר שביקשתי להתנתק ואמרו כי נותקתי ואין עעוד צורך לעשות דבר הבנתי כי זהו, אני מנותקת. אפילו לא השתמשתי במחשב עד אותו חיוב שלפתע קיבלתי. משיחה עם בכירה בשם ליטל מחברת 012 - לא העלתי דבר והחברה אינה מעונינת בביטול התשלום. מיותר לציין כי אין סיבה שאשלם זאת ולכן אני פונה אליכם, מאחר והתהליך לא היה תקין, בוודאי כשבחברת הוט נאמר לי כי ישנה מדיניות בין החברות על דיווח מקרים שכאלו. וברור כי הדבר לא נעשה כאן.
כספי סוג הנזק :
זיכוי הסכום פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' גולן, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה