פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדה ובלבול מוח -חוסר מקצועיות וניתוקים בפרצוף !! נושא התלונה:
סורקין יורי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שנה גרושתי ביקשה להתנתק מ012 המנוי היה רשום על שמי למרות ששנתיים קודם ביצענו העברה על שמה!!
נציגי קשרי לקוחות נהלו שיחות יחד איתי ועם גרושתי מספר פעמים.
בסוף הסבירו לגרושתי שהיא מנותקת וצריכה להחזיר ציוד ולבטל הוראת קווה בחודשיים הקרובים כלומר עד מרץ 2011
גרושתי החזירה ציוד (יש רשום) ביטלה הוראת קווה לאחר תשלום האחרון שבוצע בפברואר .
בסוף יוני גילתה גרושתי ששוב מחייבים אותה בביטחון של ויזה הסבירו לה ש012 בעופן לא חוקי חידש הוראת קווה וגבה ממנה כסף מאפריל 2011
לאחר הסברים לVISA הם ביטלו עוד פעם הוראת קווה והחזירו כל הכסף לגרושתי.
אז 012 התחילו לשלוח אלי מכתבים עם "חובות" שאין לי לשלוSMS
בכל פעם שהתקשרתי לגביה והסברתי להם בעיה הם ניתקו לי
פעם אחרונה דברתי עם שירות לקוחות וגם אלתי על הקו גרושתי הסברנו להם שגרושתי התנתקה וגם החזירה ציוד ולמרות זאת ממשיכים נציגים שלכם לדבר על חוב !!!
נשבר לי וביקשתי להתנתק מ012 (יש לי מנוי נוסף אל שמי ) ופעמיים העבירו אותי לכשרי לקוחות ולאחר 10 דקות המתנה התנתקה השיחה
אני מבין שזה לא טעות זאת השיטה לא לתת ללקוח להתנתק !!!
ביטול חוב שלא קיים התנצלות או התנתקות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר סורקין, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה