פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי שלא לצורך , מתן שירות מתחת לכל ביקורת , תקלות טכניות חסרות מקצועיות של החברה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. חויבתי בחשבונית על סך תשלום שלא לצורך
2. גלשתי במהירות 1.5 מגה במשך תקופה ארוכה בה אני משלם על 5 מגה , בגלל "תקלה ביוזר" של החברה.
3. המתנתי 5 שעות המתנה ועיסוק כוללות סביב הבירוקרטיה חסרת הגבולות , האטימות הבלתי פוסקת של נותני השירות וזמני ההמתנה הלא הגיוניים המוענקים ללקוחות החברה
4. הובטח לי זיכוי מתנה על עוגמת הנפש , שלאחר בדיקה שלי לא הוזן בשום פרוטוקול על אף שהובטח לי

ומה קיבלתי עבור כל התענוג הזה? 8 שקלים הנחה בחודש מתנה מהחברה למשך שנה . המון תודה לכם חברת אינטרנט זהב. יכלתי פשוט לקחת את הרגליים שלי ועזוב את החברה . אני לקוח של החברה בערך 15 שנים , מעולם לא החלפתי ספק , ולא קרה פעם אחת שכאשר התעוררתי לבדוק האם אני מחווייב כפי שהובטח לי , הכל היה קשורה . תמיד !! אבל תמיד !!! היו דברים לא קשורה , תמיד הייתי צריך להתרוצץ בתוך מעגלי החברה הבירוקרטיים , להמתין זמני המתנה מורטי שיער , ולבסוף לקבל תשובות אוטומטיות של נציגי שירות ממורמים ואטומים ששחוקים מעבודתם כיוון וכל היום שומעים תלונות וצעקות מלקוחות.

אז במקום לעזוב את החברה, אני קם ועושה צעד, משקיע מזמני כדי לכתוב את זה , כדי שזה יחלחל לפחות לגורם מנהלה אחד , שיבין שיש כאן בעיה עמוקה . בייחוד כשאנחנו בעולם ללא התחייבויות והדרך החוצה היא פשוטה ובלחיצת כפתור. רמת השירות בחברה מתחת לכל ביקורת , ישנה תחושה של חוסר מקצועיות לא ברורה , מובטחות הבטחות אך ללא הועיל. זה פשוט בלתי נסבל. לקוח בחברות מהסוג הזה לא משלם על איכות מוצר, האיכות זהה אצל כל המתחרים . כולם מספקים את אותו מוצר , הלקוח משלם אך ורק על שירות . ועד שכבר לקוח זקוק לשירות הזה , הוא לעולם לא מגיע לשביעות רצון המצופה .

מתן צ'ופר , או הטבה ללקוח על עוגמת הנפש שעבר , היא אינה פתרון . הבעיה היא פנים חברתית והרבה יותר עמוקה ממה שנדמה. החברה צריכה לעשות בדק בית רציני על קביעת הנהלים , הדרכת העובדים , ובקרה על מתן השירות המתקבל . נותני השירות הם הפנים של החברה , וכפי שנראה עד כה , החברה אינה מצטיירת באור חיובי במיוחד.

מקווה שמכתב זה יגיע לגורמים הנכונים , ולא לדרג מנהלי זוטר שייענה תשובות כמו "זה כל מה שאני יכול לעשות , צר לי "

תודה רבה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הוגן , ושיפור השירות בצורה מעמיקה ורצינית בחברה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר נקש טופלה ע"י נציגת מלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה