פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי יתר מספרי לקוח 506590776, 204750021 נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט נסעה בתי, כרמל, לטיול למוזמביק ודרום אפריקה. כהכנה לנסיעה היא התקשרה למוקד השרות של 012 על מנת להוסיף חבילות התקשרות ליעדים הנ"ל וכן לטנזניה. בשיחה המוקדנית ביקשה ממני להזדהות בפניה על מנת לאפשר לכרמל את הפעולה.
להפתעתנו בחשבונית חודש אוגוסט על שמי ( מס' לקוח 204750021, חשבונית מס' 50748720) התברר לי כי חויבתי על שיחות לטנזניה בתעריף בסיס(!) שהינו פי 4 מהתעריף בחבילת המנוי בסכום של 425₪.
ב 7/10/2011 התקשרנו כרמל ואני למוקד השרות על מנת לברר את הנושא ולבטל את חבילות החיוג הנ"ל, (פניות מס' 49407082 ו 49386783). התברר לנו כי המוקדנית שטפלה בפניה הראשונה של כרמל טעתה, הקימה לכרמל מס' לקוח חדש ואליו שייכה את החבילות אולם טעתה גם במספרי הטלפון ושייכה ללקוח של כרמל מספרי טלפון לא נכונים.
כרמל קיימה מספר רב של שיחות עם מוקד השירות על מנת לברר את הנושא.
ב-25/10/2011, 13:06, פניתי שוב למוקד השרות ואורטל אמרה לי כי הנושא נמצא בטיפול מח' זיכויים מאז 7/10/2011 וכי גם הודיה מטפלת בנושא. הודעתי לה כי אני חוסם את אמצעי התשלום שלי עד לבירור הענין. מאז התקשרתי מספר רב של פעמים על מנת לבדוק את הענין. התשובה היתה תמיד "הענין בבירור מח' זיכויים. נחזור אליך עד יום חמישי". יום חמישי כנראה עדיין לא הגיע כי נדרשתי להתקשר שוב ושוב למוקד השירות.
חשבונית חודש ספטמבר על שמי ( מס' 51386871) הכילה שוב חיוב של 507₪ בתכנית בסיס ליעדים הנ"ל.
ב- 3/1112011 שוב פניתי למוקד השירות. במוקד הבטיחו כי יחזרו אלי. לא חזרו.
ב- 7/11/2011 שוב פניתי למוקד ואורטל שוב אמרה כי זה בטיפול מחלקת זיכויים וכי יחזרו אלי. לא חזרו.
ב- 4/12/2011 נשלח אלי מכתב התראה לגבי יתרת החוב שלי ולכן ב- 18/12/21011 פניתי למוקד השירות והופנתי על ידם למחלקת גביה לביטול החיוב. אולם גם רחל אמרה לי כי הנושא בטיפול מח' זיכויים וכי אין הם יכולים לפעול בנושא עד לסיום הבירור. פניה של כרמל (מס' 50371760) קיבלה מענה זהה והבטיחו תשובה עד.... יום חמישי.
בתאריך 28/12/2011 פניתי שוב למוקד השירות בעקבות מכתב התראה נוסף ושוב קבלתי הבטחה כי יחזרו עד למחרת, מה שלא קרה.
ביום 15/1/2012 פניתי שוב למוקד השירות לברר את הסטאטוס. נאמר לי כי זכוי בס"כ של כ867₪ לפני מע"מ מוקלד וממתין לזיכוי אמצעי התשלום שלי. באותה שיחה סגרתי את המנוי של כרמל והעברתי חזרה את מספרי הטלפון למנוי שלי. דבר שכרמל דרשה כבר ב- 7/10/2011 אולם לא התבצע אז. אין לי מושג מתי 012 בצעו את שיוך המספרים מהמנוי שלי למנוי של כרמל. כנראה עשיתם זאת על דעתכם בלבד לאחר חסימת אמצעי התשלום שלי.
ביום 18/1/2012 התקבלה חשבונית על שם כרמל (מס' 53628991) ובו חיוב חד פעמי של 'חיובים שונים' בס"כ של 334.81₪ לפני מע"מ. בשיחה שקימתי עם מוקד השרות באותו יום אמרה לי שני כי... הנושא נמצא בברור של מח' זיכויים וכי תחזור אלי עם תשובה תוך שלושה ימים. באותו יום (!!!) חזר אלי שי ואמר כי אין מקום לזיכוי. כשניסיתי לברר את פירוט החיוב קבלתי גיבוב שטויות. לאחר המתנה ארוכה על הקו שי לא הצליח לברר את פירוט החיוב הבטיח לברר ולחזור אלי תוך מס' דקות. כמובן שלא חזר אלי. אמצעי התשלום של כרמל נחסם עד לבירור הענין.
בגלל אי הסדרים בחבילות ש012 יצרה, התבטלו חבילות אחרות ונוצרו חיובים גבוהים עבור שיחות שנעשו ליעדים שהיו בחבילות חיוג אחרות.
כספי, בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
• לזכות את שני מס' הלקוחות שבנושא על כל החיובים החל מ1/8/2011 כך שלא יהיו כל יתרות חוב בשני מספרי הלקוח הנ"ל. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר רייסקין, מטופלת ע"י מנהלת במחלקת שירות הלקוחות של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה