פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק למעלה מ3 חודשים, יחס מזלזל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.10.2011 פניתי לחברת 012 במטרה לשלם חוב כי לא היה מעודכן לי שם אמצעי תשלום תקין ובמטרה להתנתק.
ענתה לי נציגה בשם רעות מתשלומים שגבתה ממני סכום של 53 ש"ח וביקשתי ממנה לנתק את המנוי היא אמרה שהיא גם מתעסקת בזה לכן תפנה את המנוי שלי לניתוק
ותוך יום עסקים המנוי ינותק.
שאלתי את הנציגה האם יש קנס? או יתרה נוספת לתשלום כי אני רוצה לסיים את ההתקשרות בינינו.
הנציגה השיבה שאין עוד שום דבר ואף נתנה לי מספר פניה.

חשבתי שהסתיימה התקשרותי אל מול החברה הזו.

להפתעתי לפני שבועיים התקשרה אליי נציגה מהחברה שטענה שהמבצע שלי הסתיים וצריך לחדש אותו הסברתי לנציגה שאני לא מבינה למה היא פונה
אליי אני ניתקתי את המנוי לפני שלושה חודשים, הנציגה השיבה שהמנוי לא מנותק ותפנה אותי לשירות לקוחות לבירור
כמובן שזמן ההמתנה היה ארוך מהרגיל לכן מחוסר זמן ניתקתי את השיחה.

לפני כשבוע בתאריך 27.01.2012 פניתי לשירות לקוחות לבירור.
ענתה לי נציגה בשם פז מצוות קרן מספר פניה 50961824 הסברתי לנציגה את כל מה שקרה היא ענתה לי שאין תיעוד לבקשת הניתוק יש רק תיעוד שרעות
גבתה ממני תשלום וזהו.
ביקשתי ממנה לנתק אותי ולזכות על התקופה היא אמרה לי שאין אפשרות כזו ביקשתי ממנה לשוחח עם מישהי מעליה על מנת לסיים עם הסיפור הזה

ואז חשכו עייני!!!!

ענתה לי "מנהלת" בשם חלי שהיתה חסרת אדיבות, לא שירותית בכלל ועם התנהגות מתחת לכל ביקורת
סיפרתי לה מחדש את כל מה שקרה והיא שוב אמרה שאין תיעוד אין מה לעשות.
מכיוון שאני בטוחה בדבריי שאני לא דמיינתי שהתנתקתי ביקשתי ממנה לנסות לאתר את השיחה על מנת להיווכח שדבריי הם נכונים
היא השיבה לי שעד יום ראשון תאזין ותחזור.

כמובן שאני לא האמנתי לחזרה שלה ורציתי לסיים את הנושא הזה במעמד השיחה לכן ביקשתי שזה ייעשה באותו רגע ה"מנהלת" ענתה לי בעצבנות שהולכת להאזין.

כשחזרה לשיחה עימי אמרה לי שלא מצאה את השיחה ואין מה לעשות מכיוון שראיתי שאין עם מי לדבר ביקשתי מנהלת מעליה היא ענתה לי "אין בעיה תוך 72 שעות מנהלת חוזרת"

שוב לא רציתי להמתין ש"יחזרו אליי" אז ביקשתי שהיא תטפל בי ותבדוק מה אפשר לעשות

מרוב ייאוש, עצבנות ועלבון הערתי ל"מנהלת" על היחס שלה ואמרתי לה שתתביייש שזה היחס שלה כלפיי ללא שום התרעה מוקדמת היא החלה ל-צ-ר-ו-ח עליי שהיא עד
עכשיו כיבדה אותי ושאם אני ימשיך לא לכבד אותה היא תנתק לי את השיחה כשניסיתי לענות לה ולהגיד לה שזה נובע מהטרטור ושזאת הרגשתי כלפי השירות שהיא מעניקה לי

היא לא נתנה לי לסיים את דבריי מרוב צרחות ופשוט נ-י-ת-ק-ה לי את הטלפון!!!!

פשוט לא להאמין ש"מנהלת" בשירות זה היחס שהיא מעניקה ללקוחה מטורטרת.

חשוב לציין שאני לקוחה מאוד נוחה לא מתקשרת כל יום לשירות לבקש הנחות, הטבות, ומבצעים באמת פונה רק במקרי צורך לעיתים רחוקות

זאת הפעם הראשונה שאני רושמת מכתב תלונה מכיוון שאני בהלם מהטיפול הלקוי בי.

איכשהו חזרתי שוב לשירות הפעם ענתה לי נציגה נחמדה להפתעתי בשם חן מצוות יוסי מספר פניה 50961824 שלקחה אחריות התנצלה אך כמובן בלי לזלזל בה
ביקשתי לדבר עם מנהלת מעליה כדי להתלונן על המנהלת הקודמת שצרחה וניתקה לי וכמובן שתפתור לי את כל הסיפור.
הנציגה היתה מאוד אדיבה ושירותית והעבירה אותי להפתעתי שוב למנהלת נחמדה בשם לימור.

לימור הפעם כן הקשיבה לי, התנצלה, לקחה אחריות וכמובן סוף סוף טיפלה בי

גם ממנה ביקשתי לנסות להאזין לשיחה אך היא אמרה שהיא לא מאתרת אותה אך לאחר התייעצות מצאה לי פיתרון למצב

זיכתה אותי על סכום של 60.97 שזה עבור התקופה שהייתה עד עכשיו ועבור החשבונית הקרובה כי החשבונית כבר יצאה. וכמובן שמעבירה את המנוי שלי לניתוק

ותוך יום עסקים הוא מנותק, שאלתי אותה אם צריך לעבור לקשרי לקוחות כדי לסיים את הכל היא שוב ענתה לי שאין צורך היא דואגת לניתוק.
ביקשתי ממנה אישור ניתוק היא ענתה לי שזה נשלח אוטומטית ברגע שהמנוי מנותק.
שמחתי שסוף סוף הקשיבו וטיפלו בי וסיימתי את השיחה בתחושה חיובית
השבוע כמובן שרציתי לוודא שכל מה ששוחחתי עם המנהלת לימור מתועד ושאני סוף סוף מנותקת לכן פניתי למוקד בתאריך 01.02.212

וענתה לי נציגה בשם לימור מצוות יעל, כששאלתי אותה אם המנוי מנותק היא ענתה לי שעדין פעילל!!!!!
כל כך התאכזבתי שעד שחשבתי שהסתיים הטיפול בי ושהמנהלת לימור כן לקחה אחריות וטיפלה בי שוב אותה תחושת רמאות
התחננתי לנציגה שכבר תנתק את המנוי שלי שתעביר אותי למי שהיא רוצה רק שינתקו אותי כבר
היא אמרה שוב שהיא מטפלת בזה ותוך יום עסקים המנוי מנותק
ביקשתי ממנה כמובן כבר בלי להאמין לדבריה שתחזור אליי למחרת כדי לעדכן אותי שזה מנותק סופית פשוט אין בי כוחות להסביר הכל מחדש

הנציגה לקחה את המספר שלי הבטיחה לחזור בוקר למחרת באותם שעות בסביבות 9-11 וכמובן שבמעמד השיחה נתנה לי הרגשה חיובית שמטפלת בי

למחרת המתנתי לשיחה ממנה כמובן שלא הגיעה שום שיחה ושוב תחושת אכזבה מהשירות והטיפול בי .
שוב היום חזרתי לשירות תחילה הועברתי למחלקת גבייה שבה ענה לי נציג "כן אני איתך"
שאלתי אותו האם אני מנותקת הוא השיב שכן אבל יש חוב של 40 ש"ח הסברתי לו שאמור להיות לי זיכוי

הוא ענה לי "אם ככה אז בסדר"

וביקשתי ממנו להעביר אותי לשירות על מנת לברר שוב.

ואז ענתה לי נטלי מספר פניה 51063124 ואמרה לי שהמנוי סוף סוף מנותק
שאלתי לגבי הנציגה לימור שלא התקשרה אליי לא היה לה תשובה לתת לי
אבל כבר לא היה אכפת לי העיקר שסוף סוף אני מקוווה שהסתיימה התקשרותי עם החברה
הנציגה ציינה שיש לי חוב הסברתי לה שאמור להיות לי זיכוי שהמנהלת לימור הבטיחה לי לאחר בדיקה אמרה לי שזה בסדר ורשום
אני מאוד מקווה שבזאת הסתיימה התקשרותי אל מול החברה!! כמה אפשר לטרטר בן אדם??
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה