פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שקיפות על עסקה שנחתמת טלפונית נושא התלונה:
כבן תומר שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
הנני לקוח של 012 באינטרנט ובטלפון מעלה 4 שנים. בלקוח של 012 עמדתי בכל התשלום במועד כפי שהוצגו ע"י 012. בתוך ה-4 שנים היו מספר בעיות טכניות וחשבוניות שגויות אבל סה"כ 012 טיפלה מהר.
בתחילת חודש ינואר ביקשתי להתחבר לעסקה חדשה של טלפון ואינטרנט בחברת 012. לאחר שקיבלתי מספר הצעות החלטתי לאשר את העסקה של 012.
כחלק מהעסקה החדש הגיע טכנאי לביתי (13-01-201) להתקנת מתאם שיחות חדש וציין שהוא מחוייב לקחת את מתאם השיחות הישן שברשותי למרות שמעשית על מתאם השיחות לא הייתה לי כל התייחבות והמתאם הינו בבעלותי.
בעקבות הנ"ל יצרתי עוד באותה שעה קשר עם נציג שירות של 012 ולהפתעתי גילתי שהעסקה שנמסרה לי טלפונית אינה העסקה שרשומה אצלהם במחשב. בסיום השיחה יצרתי קשר עם חברת 013 וחתמנו עוד באותה שיחה עסקה לקו טלפון ואינטרנט.
בסיום השיחה עם 013 יצרתי קשר עם 012 וביקשתי להתנתק, נציגה של 012 העבירה אותי לנציגה בכירה בשם נטלי שכחלק מנסיונות השכנוע המוצלחים שלה הציעה לי:
1. 1000 דקות נייח ונייד ב-9.9 לחודשיים
2. 1000 דקות לנייח ונייד ב-34.9 ש"ח + תשלום על מתאם בסה"כ 5 ש"ח
3. 60 דקות בחודש לחו"ל לנייח וניייד לכל היעדים
4. המידה ואחפוץ לחזור לעסקה הישנה (15 אג' נייד, 8 אג' נייח בשיא, 4 אג' בפל ללא דמי שימוש חודשיים) אוכל לחזור בכל עת

כאשר ביקשתי לקבל את ההצעה בכתב נטלי ציינה כי אינה יכולה לשלוח לי אבל היא מקריאה לי את העסקה ואכן כך היה. ולכן בעקבות השיחה עם נטלי ב-16-01-2012 ביטלתי את ההתקשרות של עם 013.
לאחר מספר ימים קיבלתי מייל מ-012 ולהפתעתי הגמורה נוכחתי לדעת שזו לא הייתה העסקה המדוברת. כאשר דיברתי עם נציגה של 012 קיבלתי תגובה שלא יתכן כי קיבלתי את העסקה הנ"ל, לאחר שביקשתי מהם לקרוא את שוב את העסקה כפי שנמסרה לי ע"י נטלי (מספר עסקה 50855695) היא הופתעה וביקשה לבדוק את הנ"ל ולחזור אליי תוך כמה ימים.
אכן, אותה נציגה חזרה אליי לאחר מספר ימים ועדכנה אותי שלא ניתן לאשר את העסקה כי אין עסקה כזאת, כאשר ביקשתי להתנתק אותה נציגה העבירה אותי לנציגה בכירה שהבהירה לי כי לא ניתן לקבל את העסקה אותה העסקה שנסגרה עם נטלי ואני אצטרך לבחור בעיסקאות מתוך הרשימה שיש להם. כאשר ביקשתי להתנתק מאותה נציגה בכירה היא אמרה לי שהיא רוצה שהמנהל בכיר ממנה יחזור אליי.
לאחר מספר ימים חזר אליי המנהל הבכיר בשם סער (או סהר) וסה"כ הוא היה נחמד וציין שהעסקה שנטלי נתנה לי לא קיימת, העסקה שקיבלתי הנטלי היא על שיחות לנייח בלבד. תוך כדי משחקי מילים וחוסר שקיפות והסבר מלא נוצר מצב שסער "זרק" אותי מכל התוכניות שמטיבות עימי ודרש ממני לבחור עסקה אחרת מתוך רשומה שהציעה לי (שאינם מטיבות עימי) ומלעשה הרגשתי שאני עם "אקדח לרקה" . והנה אני שוב צריך לעבור את חיפוש מסכת חיפוש חברת תקשורת לביתי.

מיותר לציין שכל שיחה עם נציג של 012 במינימום עורכת בין חצי שעה לשעה. נציגי 012 מהזוטר ועד הבכיר לא מוכן להוציא את תוכן השיחה ו/או העסקה בכתב או כהקלטה ללקוח. למעשה נוכחתי לדעת שאין קשר בין העסקאות שנסגרות טלפונית לעסקה שאתה מקבל למייל אוטומטי לאחר מספר ימים
אשמח לתת כל מידע נוסף לכל גורם שיחפוץ בכך על מנת למנוע מלקוחות אחרים לעבור את הסבל ומסכת המבזה שאני עברתי

תודה,
תומר
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה