פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למרות בקשות חוזרות עדין מחייבים אותי נושא התלונה:
לב אורי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.10.11 הסתיים לי הבאנדל עם 012 והוט, מכיוון שעברתי לגור עם הבן-זוג שלי שכבר יש לו באנדל של 013 והוט התקשרתי 3 חודשים לפני לחברות וביקשתי שלאחר שנגמר ההתחייבות לא לחדש מכיוון שכבר יש לי כפילות מנויים, בהוט לא היה בעיה אך ב012 אמרו לי ליצור איתם קשר כחודש לפני המועד, כאשר יצרתי איתם קשר אמרו שלאחר שנגמר ההתחייבות אין חידוש אוטומטי של המנוי..
כחודש לאחר שנגמר ההתחייבות התקשרתי לחברות כדי לוודא שאכן נתקו אותי ולא פיצלו לי את הבאנדל לספק ותשתית.. בהוט ניתקו אותי אך ב012 לא ניקתו והמשיכו לחייב בעבור שירות האינטרנט למרות שלא מחוברת לתשתית ולמרות שעברתי מת"א לאילת, הסברתי להם את העובדה שאני לא זקוקה לשירותים שלהם אך הם הפנו אותי להמתנה של 45 דקות שהתסיימה בניתוק הקו, ככה זה קרה 3 פעמים.. לאחר מכן שלחתי 3 פקסים עם בקשות ניתוק ומכתב דרך האתר "נתק", כל זה לא עזר והיום, כחודשיים אחרי אני מגלה שאני מקבלת חיובים ע"י 012.
כל פעם שאני מנסה ליצור קשר עם החברה אני מתקלת בנציג שלא מוסמך לבצע את עבודת הניתוק ומעביר אותי להמתנות ניצחיות של למעלה מ40 דקות, גם כאשר אמרו לי שיתקשרו חזרה עם נציג בכיר זה אף פעם לא קרה (הבטיחו יותר 4 פעמים)
עוגמת נפש,כספי,עלבון, סוג הנזק :
החזרת על הכספים שנגנבו לי לאחר פיצול הבאנדל, סיום התקשרות עם 012 לצמיתות. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה