פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה חייבה אותי על 3 חודשים של שירות שלא ניתן, ללא אישור וללא משלוח קבלות. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב25.10 ניסיתי להתחיל חבילת אינטרנט (בנדל) דרך בזק ו012 סמייל.
מסיבות שלא בשליטתי, ב26.10 ביטלתי את החבילה.

לפני כשבוע, כשעברתי על חיובי האשראי שלי, הסתבר לי כי 012 לא ביטלו את החבילה, והמשיכו לחייב אותי ישירות (למרות שכחלק מהבנדל, הם מתחייבים לחייב אותי דרך בזק). ראוי לציין כי בתאריך זה התקשרתי גם ל012 לוודא שהמנוי מבוטל, והם טענו כי הם לא יכולים לבטל את המנוי, וכי עליהם לקבל פקס בנושא מבזק.
דיברתי עם בזק, הם אמרו כי בעת ביטול הבנדל בבזק, החבילה ב012 מתבטלת אוטומטית.

בשיחה עם נציגי החברה, הם הבהירו לי כי בעוד שהם מבטלים את המנוי החל מיום השיחה (5.2.2012), הם לא מתכוונים לתת לי החזר, למרות שהם מודעים לזה שלא צרכתי את השירות שלהם.

ראוי לציין כי בתקופת החודשים אוקטובר-פברואר לא קיבלתי אף קבלה\חשבונית על החיוב מ012, ושום הודעה על כך שהם התחילו לחייב אותי ישירות (ולא דרך בזק).
כספי סוג הנזק :
החזר כספי המנוי בחודשים הנ"ל, והתנצלות על דרך ההתנהגות המלוכלכת. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה