פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה לא חוקית -עקרון והונאה בקנה מידה ----הוט -- נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני הצטרפתי לחברת HOT בסוף דצמבר 2011, קבעו לנו שהטכנאי יגיע הביתה ב- 27.12.11 אבל אחרי שעידכנו 5 פעמים את הכתובת בבת-ים שלחו אותו לכתובת הישנה בראשון.
אחרי הרבה טלפונים לא הצליחו לשלוח טכנאי באותו יום ורק ב- 29.12.11 הוא בא להתקין לנו אינטרנט.
אני רואה עכשיו בחשבון שעל ה- 3 ימים של דצמבר (29-31) חייבו אותי 10ש"ח.
אנו משלמים 76 ש"ח לחודש, אבל אם מחלקים את הסכום ב- 31 יום יוצא 7 ש"ח סהכ .

אני חייבת לציין שזה לא בגלל ה-3 ש"ח אלא העיקרון שהחברה מחליטה לחייב את הלקוח על הסכום שהיא רוצה.ואם החברה עושה זאת לעוד אנשים –זה הונאה בקנה מידה .

חשוב לי גם לספר שהיחס שקיבלנו מהחברה ביום ששלחו את הטכנאי לכתובת אחרת היה גרוע במיוחד, אף אחד לא ניסה לעזור ורק אמרו שאנחנו לא עידכנו פרטים, אבל אני בטוחה שאפשר לבדוק שהתקשרנו כמה וכמה פעמים לבדוק לאיזה כתובת שולחים אותו. אפילו ניתקו לנו בפנים פעמיים והתשובות שלהן כשביקשנו שיבוא בשעות הערב היה שיש תור של שבוע או שנשאר בבית בבוקר וככה תוך יום יומיים יתקינו לנו.


כספי סוג הנזק :
זיכוי של חודש לפחות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה