פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה של מחיר מלא על 9 חודשים בהם לא נעשה שימוש בשירות נושא התלונה:
לנדאו אודי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏21 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
ליפני כשבעה חודשים יצרתי קשר עם שירות לקוחות לצורך הקפאת השירות עקב מעבר דירה. נאמר לי כי אין בעיה והנושא יטופל. היום יצרתי קשר עם החברה על מנת להפשיר את ההקפאה ולחבר את התשתית החדשה לשירות. להפתעתי נאמר לי כי לא ידוע להם על פניה כזו ושחויבתי במחיר מלא של למעלה מ 70 ש"ח בכל חודש. הנציג אמר היום שיפנה אותי מיד לבירור ולאחר שיובשתי שעה וארבעים דקות התייאשתי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי וניתוק מיידי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה