|
|
|
|
|
|
גבייה של מחיר מלא על 9 חודשים בהם לא נעשה שימוש בשירות |
נושא התלונה: |
לנדאו אודי |
שם/כינוי: |
יום שלישי 21 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ליפני כשבעה חודשים יצרתי קשר עם שירות לקוחות לצורך הקפאת השירות עקב מעבר דירה. נאמר לי כי אין בעיה והנושא יטופל. היום יצרתי קשר עם החברה על מנת להפשיר את ההקפאה ולחבר את התשתית החדשה לשירות. להפתעתי נאמר לי כי לא ידוע להם על פניה כזו ושחויבתי במחיר מלא של למעלה מ 70 ש"ח בכל חודש. הנציג אמר היום שיפנה אותי מיד לבירור ולאחר שיובשתי שעה וארבעים דקות התייאשתי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי וניתוק מיידי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|