פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה עבור חבילה שלא חוברתי אליה מעולם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשים התקשרתי ל012 להתחבר לאינטרנט, והם הציעו לי חבלית בנדל יחד עם הוט, דיברנו יום ראשון וחיבור היה ביום חמישי, שאלתי את הנציג מתי מתחילים לחייב אותי, אמר לי מרגע ההתקנה, כל עוד הוט לא מחברים אותי, הם יחייבו אותי, יום חמישי התקשר המתקין ואמר כי לא ניתן לחבר אותי בפרטי, אלא רק דרך הקיבוץ, אוקי, זכרתי את דבריו של הנציג כל עוד הוט לא מחברים אותי, אני לא מחוייבת לאחר כחודש, קיבלתי חיוב באשראי בעבור חבילת בנדל, שמעולם לא הייתה לי. התקשרתי, והשרות היה נוראי, לא רצו לתת לי שרות כי כתבו שם בקוד זיהוי, משהו שלא קשור אלי, בסוף הגעתי לנציג קשרי לקחות לאחר 4 5 שיחות עם נציגים, ואמרו לי שגם החודש אני מחוייבת, ואני צריכה להתנתק, להתנתק ממה, אני לא חוברתי, וחוייבתי בנדל ובחודש השני גם שינו לי חבילה לחבילה נפרדת, מבלי לדבר איתי, דיברתי עם נציד שטען שהוא מגן על כספי החברה, ואני חייבת לשלם בעבור האינטרנט למרות שמעולם לא חוברתי, אמר כי יזכה אותי על החלק היחסי של הוט ושוב חייבו אותי חודש שלם של בנדל, אני מבקשת טלפון פקס מייל של פניות הציבור, והם מתעקשים שמנהל יחזור אליי, אך זה לא קורה, הם ממשיכים לחייב אותי, חבילה שאין לי, למרות שהתנתקתי ולא חוזרים אליי, הם יכולים לעשות מה שהם רוצים?, הם ראשיים לחייב אותי למרות שלא חוברתי? הן יכולים להבטיח זיכוי חלקי ולא לזכות? מה לעשות הלאה? מנהל לא חוזר אליי. הם יכולים לשנות חבילה מבלי לדבר איתי על כך? מה אני עושה? אני חסרת אונים מולם, זה מכעיס אותי,
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה