פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על ניתוק מנוי אינטרנט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
היום ה-28.2.12 פניתי אליכם בשעה 11:47 בבקשת ניתוק ע"י נציגה בשם אביטל, הוסבר לה שאני מעוניין בניתוק ומאז היא העבירה אותי להמתנה מעל כשעה.
לאחר כשעה ענתה לי נציגה בשם נטלי ממחלקה בכירה.
הוסבר לה במפורש כי אני מעוניין בניתוק המנוי מספר פעמים בלשון ברורה, והיא מצידה התעלמה מבקשתי וטוענת שאני בן אדם עצבני בעוד שלא אמרתי שום דבר חוץ מזה שאני רוצה להתנתק בצורה פשוטה יפה וברורה. בנוסף היא התחילה לספר לי "סיפורי שבח" בלשון המעטה על החברה לה עברתי.
עוד הוסבר לה כי בתקופתי ב012, הייתי משלם מאוד יקר והיא לטענתה אומרת ש012 פנו אליי למעלה מ5 פעמים אך כשביקשתי את מספרי הפנייה שבה "התקשרתם" לעדכן אותי במבצעים לא היה כל תשובה. ויותר מזה ב16/2/12 פניתי מיוזמתי לשנות תוכנית.
לאחר כשיחה של שעה וחצי קיבלתי רק את המספר פניית ניתוק 51398939.
טענתי כי אני מעוניין בזיכוי עבור זמן ההמתנה הארוך שהיה על חשבוני, והיא טענה לאחר בירור כי מאחר שבחרתי להתנתק כבר לא יכול לקבל זיכוי.
אני מאוד מאוכזב מהשירות שקיבלתי, השקרים, ההמתנה הארוכה על הקו, מהכפשת השם שלי בטענה שאני בן אדם עצבני בעודי מדבר בשפה יפה,ברורה ופשוטה ללא כל הרמת קול מצידי.(תאזינו לשיחה).
ממתין לחזרתכם ולטיפול ראוי בטרם אאלץ לפנות לערכאות משפטיות.

עלבון סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה