פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מצליח להתנתק - אין מענה בשירות לקוחות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
היום התקשרתי לשירות הלקוחות של חב' 012. כעבור כ- 20 דקות ענתה לי נציגה וכאשר הבינה כי ברצוני להתנתק ביקשה להעביר אותי ל"שירות ניתוק". ביקשתי בכל לשון של בקשה שתנתק בעצמה הואיל ואני נחוש להתנתק (עברתי לספק אינטרנט אחר). תחינותיי לא הועילו והנציגה העבירה אותי להמתנה נוספת שארכה 57 דקות תמימות לאחריהן לא היה מענה ונאלצתי לנתק ולסיים את ההמתנה. ברור לי שחב' 012 עושה הכל ע"מ להתחמק מהודעת הניתוק שלי וזאת כדי להמשיך ולגבות דמי מנוי עבור מנוי שאינו פעיל. כל בקשתי היא, להיתנתק משירות ספק האינטרנט של חב' 012!!!
כספי סוג הנזק :
ניתוק מההשירות והפסקת גביית דמי מנוי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר דקל, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה