|
|
|
|
|
|
ניתוק משירות |
נושא התלונה: |
ים קטיה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 22 פברואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב 19/2 אמי גלקין סבטלנה ת",ז 310232087 נסתה ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה. לאחר המתנה כשעה וחצי!!!!! ומעברים רבים מנציג לנציג השיחה נותקה ואף נציג לא טרח לחזור אליה.
ע"פ בקשתה של אמא התקשרתי ל *3012 ב 29/2 בשעה 7:55. הצלחתי לדבר עם נציגה אחת, היא יזמה שיחת ועידה עם אמי, בדקה פרטים והעבירה אותי לשירות לקוחות. לאחר מס' דקות השיחה נותקה ומרגע זה אני לא מצליחה להגיע אליהם. השיחות מתנתקות או שאין נענה.
|
ניתוק מיידי והחזר כספי מלא על התקופה לבה לא השתמשנו בשירותי החברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב' ים, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|
|