פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק משירות נושא התלונה:
ים קטיה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏22 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 19/2 אמי גלקין סבטלנה ת",ז 310232087 נסתה ליצור קשר עם שירות הלקוחות של החברה. לאחר המתנה כשעה וחצי!!!!! ומעברים רבים מנציג לנציג השיחה נותקה ואף נציג לא טרח לחזור אליה.
ע"פ בקשתה של אמא התקשרתי ל *3012 ב 29/2 בשעה 7:55. הצלחתי לדבר עם נציגה אחת, היא יזמה שיחת ועידה עם אמי, בדקה פרטים והעבירה אותי לשירות לקוחות. לאחר מס' דקות השיחה נותקה ומרגע זה אני לא מצליחה להגיע אליהם. השיחות מתנתקות או שאין נענה.
ניתוק מיידי והחזר כספי מלא על התקופה לבה לא השתמשנו בשירותי החברה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' ים, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה