פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר בתאריף שגוי נושא התלונה:
קסיאנוב יבגני שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏27 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
הצתרפתי לתוכנית של שיחות לחו"ל בתאריף מוזל 0.31 אג' לדקה ומהסבר של נציג הבנתי שהתראיף נכנס לתוקף במיידי.למחרת עשיתי שיחה לחו"ל (מוסקבה) וחיבו אותי לפי 3.5 ש"ח לדקה זה מה שהתברר מחשבון חודשי.פניתי לשירות לקוחות בדרישה לחשב חיוב בתאריף הנכון,הופתך לי לבדוק את הנושא ולחזור אלי לאחר שעה.עבור שבועיים ושתי ניסיונות לקבל החזר על חיוב שגוי אף אחת מנציגים לא חזר ולא תיקן את הטעות.
עוגמת נפש והפסד כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופיצוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה