פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין יכולת להשיג נציג נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בעבר שילמתי עבור 2 מנויים, שאחד מהם הוא החיבור של אמי.
כיוון שבשני לא השתמשתי, פניתי אל המוקד ב-8/11/2011 בבקשה לנתק אותו.
למרות זאת, גיליתי שחוייבתי סכום של 142.52 בחשבונית ינואר.

לאחרונה שוב בדקתי את החשבונות, והזדעזעתי לגלות כי אני משלמת 110 ש"ח(!!!) עבור החיבור של 2.5 מגה לאינטרנט שבו אימי משתמשת. לשם השוואה, אציין כי החיבור האישי שלי בבית הוא 15 מגה, ועליו אני שילמתי 114 ש"ח לפני מבצע, 60 ש"ח אחרי מבצע...

ניסיתי אתמול ליצור קשר עם המוקד. לאחר המתנה של כ-14 דקות, קיבלתי מענה של תקליט שמסר כי יש תקלה במערכות ונא להתקשר למחרת.
היום בבוקר, ניסיתי שוב להשיג את המוקד. התקשרתי ב-9:46 והמתנתי 17 דקות למענה של נציג, שמייד העביר אותי למוקד הפיננסי, מבלי להקשיב.
שוב חייגתי למוקד השירות. הפעם המתנתי 22 דקות, עד שהגעתי לעבודה ונאלצתי לנתק.

סה"כ זמני המתנה, מבלי שזכיתי לדבר עם נציג - 53 דקות!


א) ברצוני לברר מדוע חויבתי סכומים כה גבוהים עבור חיבור בסיסי ביותר, ואני נאלצת לבקש כי תפצו אותי בהתאם.
ב) כיוון שכבר פניתי לספק אחר והזמנתי חיבור אחר בסכום של 22 ש"ח בחודש, אני מבקשת כי תנתקו אותי בהקדם.
כספי סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
מצ"ב תגובת 012 סמייל . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה