אין יכולת להשיג נציג |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בעבר שילמתי עבור 2 מנויים, שאחד מהם הוא החיבור של אמי.
כיוון שבשני לא השתמשתי, פניתי אל המוקד ב-8/11/2011 בבקשה לנתק אותו.
למרות זאת, גיליתי שחוייבתי סכום של 142.52 בחשבונית ינואר.
לאחרונה שוב בדקתי את החשבונות, והזדעזעתי לגלות כי אני משלמת 110 ש"ח(!!!) עבור החיבור של 2.5 מגה לאינטרנט שבו אימי משתמשת. לשם השוואה, אציין כי החיבור האישי שלי בבית הוא 15 מגה, ועליו אני שילמתי 114 ש"ח לפני מבצע, 60 ש"ח אחרי מבצע...
ניסיתי אתמול ליצור קשר עם המוקד. לאחר המתנה של כ-14 דקות, קיבלתי מענה של תקליט שמסר כי יש תקלה במערכות ונא להתקשר למחרת.
היום בבוקר, ניסיתי שוב להשיג את המוקד. התקשרתי ב-9:46 והמתנתי 17 דקות למענה של נציג, שמייד העביר אותי למוקד הפיננסי, מבלי להקשיב.
שוב חייגתי למוקד השירות. הפעם המתנתי 22 דקות, עד שהגעתי לעבודה ונאלצתי לנתק.
סה"כ זמני המתנה, מבלי שזכיתי לדבר עם נציג - 53 דקות!
א) ברצוני לברר מדוע חויבתי סכומים כה גבוהים עבור חיבור בסיסי ביותר, ואני נאלצת לבקש כי תפצו אותי בהתאם.
ב) כיוון שכבר פניתי לספק אחר והזמנתי חיבור אחר בסכום של 22 ש"ח בחודש, אני מבקשת כי תנתקו אותי בהקדם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|