פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים בלתי מוצדקים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום ביקשתי להתנתק בתאריך 15/12/11 מכיון שאני משלמת סכום גבוה על סך 144 שח הסברתי לנציגה שאני מתנתקת ועוברת לחברה אחרת נאמר לי שאני עדיין אשלם את תשלום בסך 87 שח יחסי עד לגמר חשבון .דיברתי עם נציגת שירות וביקשתי ממנה שתשלח לי את התשלום בדואר ולא בהוראת קבע .נשלח אליי התשלום ושילמתי בזמן ולאחר מכן עדיין ממשיכים לחייב אותי כשאני כבר בחברה אחרת מתאריך 1/1/12 התקשרתי אליכם ועדיין לא סידרתם לי את החשבון ,אני חולה מאוד ואתם גורמים לי עוגמת נפש רבה.
אבקש מכם לסדר את החשבון ולהפסיק לחייב אותי בסכומים שאני לא אמורה לשלם.
2 חשבונות אחרונים שקיבלתי נמצא בהם חיובים חד פעמיים ע"ס 20 שח.
ובחשבון שני 10 שח תשלום חד פעמי עמלת גביה.

אני מאוד כועסת שאני צריכה להגיע למצב כזה איתכם ולא מתנתקת ביושר.
אני מבקשת מכם שתעזרו לי לסיים עת העניין איתכם בכבוד בלי כל התשלומים
שאינני אמורה לשלם אותם.

שרון יוסף
נזק כספי בלתי מוצדק סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' יוסף, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה