|
|
|
|
|
|
שרות לקוחות לא עונים יותר משבוע |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
במשך יותר משבוע שאני מנסה להשיג את שרות הלקוחות בכדי לברר את מצב המנוי שלי ולראות אם אוכל לשדרג מהירות.
מעל 11 פעמים (!) צלצלתי וחיכיתי על הקו יותר מ 15 דקות (!)
פעמיים התקשרתי ל *012 (מכירות) ושם העבירו אותי ל"תור מהיר" לשרות. שוב חיכיתי 15 דקות על הקו וללא מענה.
שלחתי מכתב דרך האתר ולמרות ההתחיבות שלהם לענות תוך 72 שעות - שתיקה.
|
עלבון וכספי. |
סוג הנזק : |
דורש! שיצרו איתי קשר במיייד אחרת אתנתק באופן חד צדדי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתו של מר שלף, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|
|