פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות לא עונים יותר משבוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך יותר משבוע שאני מנסה להשיג את שרות הלקוחות בכדי לברר את מצב המנוי שלי ולראות אם אוכל לשדרג מהירות.
מעל 11 פעמים (!) צלצלתי וחיכיתי על הקו יותר מ 15 דקות (!)
פעמיים התקשרתי ל *012 (מכירות) ושם העבירו אותי ל"תור מהיר" לשרות. שוב חיכיתי 15 דקות על הקו וללא מענה.
שלחתי מכתב דרך האתר ולמרות ההתחיבות שלהם לענות תוך 72 שעות - שתיקה.

עלבון וכספי. סוג הנזק :
דורש! שיצרו איתי קשר במיייד אחרת אתנתק באופן חד צדדי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר שלף, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה