פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ניתוק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
היום פניתי לחברת סמייל 012 שאני מנוי שם וביקשתי להתנתק נישאלתי מדוע עניתי בגלל שיש לי הצעה טובה יותר ומכאן התחילה מסכת התעללות הועברתי מנציג לנציג אותם שאלות אותם תשובות לבסוף נאמר לי נעביר אותך לקשרי לקוחות ענו לי שם ושוב הועברתי השאירו אותי על הקו לבסוף ענתה לי מישהי שאמרה שהיא תטפל בי מההתחלה עד הסוף בזמן הזה ניסתה בצורה מאוד אגרסיבית לשכנע אותי שלא כדי לי להתנתק והוצעו לי הצעות בגין תשלום אחר אבל לא הסכמתי לבסוף אמרה טוב תמתין שניה אני יעלה טופס ניתוק ואז שוב השאירו אותי על הקו במשך שעה וארבעים ושבע דקות שלבסוף ענה שוב נציג ונאמר לו שברצוננו להתנתק הוא פשוט ניתק את הקו ופה הסתיימה לה מסכת התעללות שלדעתי נעשתה בצורה מכוונת לכן אני פונה אליכם בכל לשון של בקשה כל רצוני זה להתנתק מהשירות של 012 ושאלה נוספת האם אני יכול פשוט לא לשלם להם דרך חברת האשראי פשוט אני לא מוצא כל דרך להתנתק מהם בצורה מכובדת
בתודה מראש דדון אבנר

נייד-0452362771

תז-024394405
או של בעלי גם רשום על אותו מנוי -059680892
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של גב' דדון, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה