פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו ושרות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ברצוני להתלונן על שרות גרוע שקיבלנו היום ה11/03 ובכלל.
שוחחנו עם מספר נציגים בנוגע לכמה נושאים.
התחלי בכך שאנו מעוניינים לנתק לאלתר את קו שברשותנו שלא היה בו שימוש מיום התקנתו,נאמר כי לאחר תקופת החינם יצרו עימנו קשר אך לא נוצר הקשר,מעבר לכך באוגוסט יצרנו קשר להחלפת מתאם טלפון אך לא נעשה דבר.
מכאן אני מגיעה לנושא השני החשבוניות לא מגיעות לאחר החלפת הכתובת.
נציגה שלא אמרה את שמה בשיחה הראשונית העבירה אותנו למחלקת גביה כאשר ביקשנו לשוחח עם מנהלה.
לאחר התנהלות עם מחלקת גביה ושיחה נוספת עם נציגת שרות בשם אורה הועברנו למחלקת קשרי לקוחות או במילים שלכם מחלקה גבוהה.שם הנציגה האזינה לדברי -ביקשתי לנתק את הקו אך זו ניקה את השיחה ולא חזרה אלינו.
אני לא מדברת על זמן ההמתנה.
התקשרתי לפני שמונה כאשר השיחה עם הנציגה האחרונה נותקה והמענה החליט לנתק אותי(השיחה שלי אליהם אינה בחינם ובייחוד זמני היקר).
מכאן אנו מבקשים לנתק את הקו מיידית בהתאם לחוק של משרד התקשורת.
בנוסף לקבל ז\יכוי רטרו על כל התקפוה שהמנוי לא היה בשימוש,נרצה לקבל דפי חשבון ופרוט על מה אנו משלמים.
לאחר הסדרת החוב האינטרנט אינו עובד כראוי.
אנו נשקול המשך דרכנו עם המנוי האינטרנטי.
אודה על התייחסות מהירה,
ערב נעים!
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה