פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק שלא בוצע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר שטילפנתי פעמיים וביקשתי ניתוק וייבשו אותי על הקו אחרי ששמעו שאני מנתק עד שהתיאשתי
ואז שלחתי פעמיים ניתוק דרך אתר נתק ו(בידי ההוכחות לכך שהשליחה הושלמה) וכן באתר שלהם בצור קשר עדיין לא נותקתי
ובנתיים עברו לי ה14 יום וכן ימים שאני משלם עליהם למרות שנותקתי
כספי סוג הנזק :
ניתוק רטרואקטיבי ליום ששלחת בקשת ניתוק דרך אתרנתק פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר ישראל, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה