פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב ואי יכולת להתנתק + שרות גרוע מאוד נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בפתח דבריי ועוד בטרם אגיע לעיקר מכתבי , אני חייבת להודות שמעולם בחיי לא נתקלתי בחוצפה , בשרות לקוי , ובסופו של דבר בניסיון מהתחמקות לתת שרות - בשיחה שהסתיימה בניתוק טלפון מצידכם- כמה היה צפוי....
כבר שלושה שבועות שאני מנסה להשיג אתכם בטלפון , ללא מענה בכלל! לפני שבוע ענתה מישהי - ממענה שרות שמעבירה הודעות ל012 והבטיחה שיחזרו אלי עוד באותו היום - אך כמובן שאף אחד לא חזר אלי!
אתמול שוחחתי עם נציגה שלכם בשם אספרנסה - שבסופה היא גם ניתקה לי את השיחה בנסיון "להעביר את השיחה לשימור לקוחות" - שיא החוצפה , הזלזול והפגיעה בלקוח!

ולעיקר העניין:

ב 10 לחודש אוגוסט התבקשתם לבטל את המנוי של בעלי - בסך 51.90 ₪ הכולל גם קו טלפון וגם קו אינטרנט , והוסבר לי שבמקום לשלם קנס יציאה גבוה , ישולם סכום של 16 ₪ עד נובמבר (סכום מינימלי) , ושבחודש נובמבר ננותק מהקו אינטרנט באופן אוטומטי מאחר ואז לא יהיו קנסות יציאה - פעולה שהכניסה אותי למצב של שימור לקוחות.
כפי שניתן לראות לא נעשה שימוש לא בקו האינטרנט , ולא בקו הטלפון מאז אוגוסט כי אנחנו לא גרים בדירה הזאת!!!! - אך את החיוב אתם כן ממשיכים לגבות ממני! זאת ועוד , אתם הודעתם לבעלי שתגיעו לקחת את קופסת החיבור השחורה , ועד היום אף אחד לא בא לקחת אותה. - אין לי בעיה לשלוח אותה - אין לי מושג לאן , וגם כפי שציינתי אין עם מי לדבר אצלכם בכדי לברר את כתובת המשלוח!
פיקססתי מכתב מפורט עם כל התלונות שלנו , אף אחד לא התייחס אלינו!
אני מנסה כבר שבוע לדבר עם מישהו , לברר אם הפקס שלי התקבל , אם מטפלים בפניה שלי , אבל איך לעזאזל מדברים איתכם????
כספי סוג הנזק :
ניתוק מהקווים - טלפון ואינטרנט , וזיכוי כספי מלא פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה