פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש מתמשכת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום:לפני מספר חודשים היה ברשותי קו טלפון ואינטרנט של בזק תקשורת.וספק האינטרנט היה 012 סמייל..לפני מספר חודשים עברתי לחברת הוט ושידרגתי לטריפל של החברה..נותקתי מחברת בזק תקשורת. .ונציג של הוט יתקשר ל-012 סמייל וחיבר אותי לשיחה משולשת ובשיחה נאמר לנציג של 012 סמייל שמרגע זה תשלום הספק ישולם דרך חברת הוט ישירות ל-012 סמייל ולא דרכי כבעבר.מכון שזאת היתה חלק מהעיסקה בטריפל של הוט.הבעיה שחברת הספק 012 סמייל לא מפסיקה לחייב גם אותי בתשלום חודשי.ולאחר מספר פניות לחברת 012 סמייל שבה הובטח לי שהחיוב יופסק .עדיין אני מקבל חשבוניות לביתי מאחר וביטלתי את הוראת הקבע בבנק.בחודש פבואר האחרון חוייב חשבון הבנק שלי ולאחר מכן יתבצע החזר מחברת 012 סמייל.כל מהלך כזה עולה לי עמלה כספית. תודה מראש
נזק כספי סוג הנזק :
להפסיק לחייב אותי בתשלום שקרי. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה