פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק שירות אינטרנט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 18/3/12 התקשרתי למחלקת שירות לקוחות של 012 במטרה להתנתק מהשירות אינטרנט שהם מספקים לי הודעתי להם שיש לי חבילה יותר יותר משתלמת מחברת HOT ואיני מעוניין בשירות שהם נותנים, הנציגה שענתה לי אמרה שתעביר אותי למחלקת שימור לקוחות ורק הם יכולים לנתק אותי לאחר המתנה של כחצי שעה נותקה השיחה התקשרתי פעמיים וגם בהם קיבלתי את אותו היחס .
למחרת היום התקשרתי ושוב אותו הנוהל שחוזר על עצמו ב 012 שאין מתפקידם של השירות לקוחות לנתק מנוי והם מעבירים אותי למחלקת שימור לקוחות למרות התעקשותי שינתקו אותי באותו הרגע והמתנה של חצי שעה ולבסוף ניתוק.
לאחר שבקשותי לא נענו שלחתי בכתב דרך אתר החברה שבו אני דורש שינתקו אותי מהשירות ובנוסף שלחתי פקס לחברה
וכמובן אף אחד לא חזר אלי כדי לאשר את ניתוק השירות .
ניתוק מיידי של השירות והפסקת חיוב פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר נגש, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה