פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי שווא נושא התלונה:
גלר אבי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏12 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2011 ביקשתי להתנתק מבנדל של חברת בזק יחד עם סמייל.במסגרת הניתוק אף שילמתי קנס על ניתוק מוקדם לבזק ולסמייל.
בינואר 2012 גיליתי להפתעתי שחברת סמייל גובה ממני דרך כרטיס האשראי שלי 94 ש"ח בכל חודש. כל זאת ללא בקשת רשות ממני וללא שום הודעה וללא חשבונית. ביקשתי לקבל את כספי ולא נענתי. ביקשתי להתנתק אך החברה המשיכה לחייב אותי עד חודש אפריל. מדובר בהכנסת יד לכיסו של הצרכןחסר האונים.
אבקש את התערבותכם וחולצי מציפורני התאגיד שעושק אותי.
בברכה,
אבי גלר
כספי סוג הנזק :
זיכוי הכספים שנגבו שלא לצורך פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור. שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה