פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לקויה בזמן ניתוק באנדל וכתוצאה מזה נגרם נזק כספי ללקוח. נושא התלונה:
פסקל לאוניד שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,

התלונה שלי קשורה ב2 חברות יחד, ועל כן אזין אותה פעמיים בשביל כל אחת מהחברות.

הייתי לקוח של 012 בבאנדל האינטרנט הפועל על גבי תשתית של הוט.
ב1 בינואר 2012 החלטתי לנתק את השרות כולו ולעבור לספק אחר בבאנדל אחר בגלל חיבור איטי לקוי ושירות גרוע במיוחד.

כיוון שאת ההרשמה ביצעתי דרך 012 בלבד, ושילמתי אך ורק ל012 במסגרת הבאנדל , התקשרתי אליהם על מנת לבטל את שירות האינטרנט.

לא מהלך השיחה עם ניצגת שימור הלקוחות (שלקחה יותר משעה !) ובשום שיחה אחרת עם נציג 012 מעולם לא נאמר לי כי עליי להתקשר להוט ולבטל את התשתית.

אינני לקוח של הוט ומעולם לא נתתי לחברת הוט הסכמה (בע"פ או בכתב) לחייב את כרטיס האשראי שלי.
אך לפתע התחלתי לקבל חיובים מהוט על שרות תשתית שנותק לפני חודשיים, על סך כפול (!) ממה ששילמתי כשעוד היה לי אינטרנט !

התקשרתי מספר פעמים להוט על מנת לקבל זיכוי על אותם חיובים, כיוון שמעולם לא אישרתי להם להשתמש בכרטיס האשראי שלי, ובמידה ו012 לא יידעו אותי או את הוט על ניתוק התשתית עליהם לחייב את 012 ולא אותי, אין אני חייב לשלם על טעויות שעשתה אחת החברות.

במהלך השיחות עם נציגי חברת הוט, נאמר לי שלא רק שלא אקבל שום זיכוי,
אלא הם יביאו טכנאי לביתי שינתק את התשתית ועליי לשלם על הגעתו !!!!!
זה אבסורד ! ממתי עולה כסף להתנתק מחברה !?
בנוסף נאמר לי מהוט כי הם יחייבו אותי על המודם אותו שלחתי בדואר רשום
ל012 על חשבוני !!!! לבקשתם ! (התקשרתי ל012 אמרתי לנציג בדיוק איזה ציוד יש לי והוא אמר לשלוח הכל אליהם ונתן כתובת,וכך עשיתי)

כיום הוט מחייבים אותי על יותר מ 350 שקלים, בלי שאישרתי להם להשתמש בכרטיס האשראי שלי, וזאת בגלל התנהלות לקויה של 012, ואף אחת מהחברות לא מוכנה להחזיר את כספי, כי כמובן שהכי קל לקחת את הכסף ללקוח.

אני מאוד מקווה שתלונתי לא תיפול על אוזניים ערלות ואמשיך להלחם עד שהצדק יצא לאור בכל אמצעי העומד לרשותי.

בברכה,
כספי סוג הנזק :
לזכות על כל הסכום שנגבה ע"י הוט, או לוודא כי הוט יזכו את הלקוח שלהם. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפונה טופל ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה