פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מצג כוזב נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי לקו טלפון ביתי בחברת סמייל.
לפני מספר חודשים ארעו ניתוקים רבים. טכנאי של החברה הגיע אליי והוסיף לי מודם על המתאם הקיים כדי למנוע את התקלות. כשהתלוננתי על כמות הקופסאות והחוטים הקיצונית שיש לי על המחשב הטכנאי השיב שהוא היה נותן לי "סופר בוקס" אשר חוסכת את כל "הקופסאות והחוטים הרבים", אך אין כרגע במלאי וכשאתקשר בעוד מספר חודשים לחברה אקבל את הסופר בוקס ללא עלות.
כשהתקשרתי היום לסמייל וביקשתי את הסופר בוקס נאמר לי שכעת הדבר כרוך בתשלום!
לסיכום, אדגיש, כי עד לתקלות של סמייל לא הייתה לי קופסא נוספת וחוטים מיותרים -הדבר נבע מתקלות חוזרות ונשנות של סמייל.
כמו כן, הובטח לי ע"י הטכנאי שאקבל את הסופר בוקס שיחסוך לי את קטסטרופת הקופסאות והחוטים שאינם נגמרים.

תודה,
יאיר
כספי סוג הנזק :
לתת לי את הסופר בוקס כפי שהובטח לי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה