מצג כוזב |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מנוי לקו טלפון ביתי בחברת סמייל.
לפני מספר חודשים ארעו ניתוקים רבים. טכנאי של החברה הגיע אליי והוסיף לי מודם על המתאם הקיים כדי למנוע את התקלות. כשהתלוננתי על כמות הקופסאות והחוטים הקיצונית שיש לי על המחשב הטכנאי השיב שהוא היה נותן לי "סופר בוקס" אשר חוסכת את כל "הקופסאות והחוטים הרבים", אך אין כרגע במלאי וכשאתקשר בעוד מספר חודשים לחברה אקבל את הסופר בוקס ללא עלות.
כשהתקשרתי היום לסמייל וביקשתי את הסופר בוקס נאמר לי שכעת הדבר כרוך בתשלום!
לסיכום, אדגיש, כי עד לתקלות של סמייל לא הייתה לי קופסא נוספת וחוטים מיותרים -הדבר נבע מתקלות חוזרות ונשנות של סמייל.
כמו כן, הובטח לי ע"י הטכנאי שאקבל את הסופר בוקס שיחסוך לי את קטסטרופת הקופסאות והחוטים שאינם נגמרים.
תודה,
יאיר
|
כספי |
סוג הנזק : |
לתת לי את הסופר בוקס כפי שהובטח לי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|