|
|
|
|
|
|
דחיית שירות החברה |
נושא התלונה: |
רייכלין נינה |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב-2.11.11 אני חתמתי על חוזה מסמייל 012. אני לא אהבתי את איכות השיחות לחו"ל והחלטתי לסרב לשירות של החברה שלכם. ב-7.12.11 שלחתי פקס למספר 0722002080 לחברת סמייל 012 שבו כתוב שאני מסרבת לשירות שלכם. לעומת זאת לפני יומיים קיבלתי חשבון עם תקופה מ-1.12.11 עד 31.12.11. אני מבקשת לברר את העניין ואם לא אקבל תשובה אני עומדת לפנות עם תלונה למשרד התקשורת
בחודש הבא עוד פעם קיבלתי חשבון מחברה "012 סמייל". כשיתקשרתי לחברה, הפקידה אמרה שדחינו רק את הטלפון אבל לא את האינטרנט. בהמשך השיחה אני בקשתי לדחות אותי גם מהאינטרנט ובסוף היא אמרה שתמלא את בקשתי אבל עוד פעם קיבלתי חשבון מ-01.02.12 עד 29.02.12. סכום התשלום היה 74.99. אני רוצה להחזיר את הכסף שלי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פנייתה של גב' רייכלין, טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. |
תגובה: |
ראו תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|
|