פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה ברשיון- התנית חיבור לטלפון הביתי ברכישת ציוד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, לפני כשבוע פניתי למוקד המכירות של 012 בבקשה להצטרף לשירות הטלפוניה שלהם, אך ביקשתי שלא רכוש ציוד ("ציוד קצה") קצה דרכם (מחיר של 15 ש"ח בחודש) בשל שברשותי ציוד מתאים, אל אף התקנון הנמצא באתרם המאפשר מצב זה ולמרות הרשיון שמתיחס לנושא זה, המורה שעל החברה להציג בפניך את האפשרות לרכוש ציוד פרטי לא צורפתי לשרות. כבר שבוע שאני מקבל תשובות מתחמקות ו"יחזרו אליך" ללא תשובה
עוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של מר אנגרס טופלה ע"י נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה