פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מבזה של 012 בנושא טלפון בייתי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/4/12 יום שישי גיליתי בבוקר שקו הטל של ביתי נותק. זאת לאחר ששילמתי חשבון שובר על סך 800 שח. התקשרתי לשרות לקוחות. המתנתי 5 ד' ונגמר לי הטוקמן בנייד כי קו הטל בבית לא היה מחובר אז לא היתה לי ברירה. נציגה בשם ליטל טענה שהשובר לא שולם וביקשה שאפקסס לה את השובר ששילמתי,ושאתקשר לודא שהוא אכן הגיע. ואז יוחזר לי קו הטלפון. עזבתי את כל הבישולים ויצאתי לדואר. פקססתי למס' פקס שליטל נתנה לי והתקשרתי שוב לוודא את הגעת הפקס. ענתה לי נציגה לא סבלנית שרק חיפשה לנער אותי מהקו. הטענה הראשונה שלה היתה שאני במחלקת גביה והם סגורים בשישי,אז שאלתי כיצד שוחחתי עם ליטל הנציגה לפני חצי שעה. לאחר מכן ביקשה את מס' הפקס ולא טרחה להגיד לי בכלל שזה מחלקה אחרת, לא העבירה אותי ונתנה לי טלפון טעות. והדובדבן היה שאמרתי לה שהשרות שלה גרוע,אז היא אמרה לי שיהיה לך בהצלחה וניתקה לי את הטל. עכשו נותרתי ללא מענה ובלי קו טל בבית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזרת הקו במיידי ופיצוי הולם כדי שאשאר בחברה. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה