פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובי לאחר התנתקות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כחצי שנה התנתקתי מכל השרותים אשר קיבלתי מ-012 סמייל. מאז הם לא מפסיקים לשלוח לי חשבונות ולחייב את ח-ן הבנק.כעבור כחודשיים שסוף סוף הצלחתי ליצור קשר טלפוני עם בכיר ממחלקת הגביה הובטח לי שכל ההתחשבנות הסתיימה
ולא יגיעו אלי חיובים.הדבר לא קרה עד היום שעדיין ממשיכים לחייב את חשבוני.
ברצוני לציין שזה בלתי אפשרי ליצור קשר טלפוני לברור העניין תמיד מטפלים בפניות קודמות וההמתנה היא ארוכה מאד, כאשר סוף סוף עונים ומעבירים לטיפול לנציג אחר התופעה חוזרת על עצמה ההמתנה ארוכה מאד,אני עובד ועסוק מאד ואין באפשרותי להתין ולחכות שעות לנציג שיתפנה. באותה שיחת טלפון שציינתי ביקשתי פגישה עם מנהל מחלקת הגביה נאמר לי אין אצלנו נוהל כזה .כל הניות אך ורק בעמצאות הטלפון.בקשתי אליכם לעזור לנו לפתור את בעית הגביה חינם וללא קבלת שום שרות מטעמם.(אני מחובר לבזק בינלאומי מאותו רגע שיתנתקתי מ- 012 סמייל.
בתודה מראש
שוורץ פנינה,
כספי סוג הנזק :
להפסיק לחיובים פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
פנייתה של גברת שוורץ טופלה על ידי נציגת מחלקת פניות הציבור של חברתנו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה