פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת התנתקות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
אנחנו ביקשנו להתנתק משירות האינטרנט של 012 לפני כשנה וחצי (ליתר דיוק שלחנו להם פקס ב-23/11/2010),
לא זכורים לנו הפרטים, אבל כנראה שגם ווידאנו איתם טלפונית שקיבלו את הפקס (כנראה עם בחורה בשם ליזה, שמן הסתם לא עובדת שם יותר).
לאחר מכן הפסיקו לשלוח לנו חשבוניות, ואנו בתמימתנו היינו בטוחים שהתנתקנו.
לאחר מס' חודשים גילינו שממשיכים לחייב אותנו בכרטיס האשראי.
מפה התחיל סיוט מתמשך של נסיונות לתפוס נציג שירות שיוכל לעזור לנו, המתנות למנהל, הבטחות שמנהל יחזור אלינו (מה שכמובן מעולם לא קרה)
לפני כ-3 שבועות הצלחנו סוף סוף לדבר עם מנהלת שירות בשם עדי, שהודתה שהיתה להם טעות בטיפול בבקשה שלנו ואמרה שהם יזכו אותנו במלוא הסכום תוך 3 ימים.
כמובן שמאז אנחנו עדיין ממשיכים להמתין לזיכוי (מה גם שממשיכים לחייב אותנו במחיר מופקע של 67 ש"ח לחודש עבור 2.5 מגה!!!)
אנחנו מבלים כחצי שעה ביום בטלפון איתם על מנת "לזכות" בניתוק המיוחל, עד היום ללא הצלחה.
אנחנו פשוט מיואשים! מה עוד יכול אדם מן היישוב לעשות???
כספי סוג הנזק :
התנתקות והחזר כספי כפי שהובטח לנו פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה