פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות < נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06.5.12 בשעה 17:00 ביקשתי לדבר עם הציט של 012, בצ'ט הובהר לי שעבור השירות שאני רוצה אני צריך לחייג לשירות הקולי.
השירות אותו אני מבקש הוא שבנוסף על הקו טלפון שיש לי אני מבקש לעשות עוד קו. פשוט לא?יש לי כבר הצעת מחיר מהם ולכן רציתי כבר לשלם ולהתחבר!!
לאחר שהתקשרתי המתנתי חצי שעה!!! על הקו עד שהתעצבנתי וניתקתי, חזרתי לבחורה מהצ'ט והיא אמרה לי שהיא מצטערת אבל השירות שאני מבקש הוא רק מהמענה הקולי.לאחר שהסברתי לה שהמתנתי חצי שעה היא אמרה לי טוב אני אקשר אותך ,ואז שהיא התקשרה אני רואה שאני ממתין!!! אתם קולטים את האבסורד?יכלתי לעשות זאת לבד. לאחר שהמתנתי 10 דקות ענתה לי בחורה ואמרה שהיא רואה שהמתנתי רק 10 דקות, ולאחר שהסברתי לה את הנ"ל, היא התנצלה. הסברתי לה מה אני רוצה ואז היא אמרה לי להמתין ומה קרה?השיחה התנתקה!!!! אני כבר על סף עצבים אז דיברתי שוב עם עומר בצ'ט, היא שוב התנצלה והעבירה אותי שוב...ושוב המתנתי 22 דקות כלומר שעה וחצי אני רק מנסה לדבר עם נציג!!! לאחר שדיברתי עם מישהי הסברתי לה בפשטות מה אני רוצה:אני רוצה לשלם לכם ואני חוזר שוב לשלם לכם עבור קו נוסף בבית שלי בנוסף לקו שישנו,היא לקחה ממני את כל הפרטים המזהים של אבא שלי שהוא בעל החשבון ועוד כמה פרטים, ואז אמרה תהיה זמין בדקות הקרובות יתקשר אלייך נציג מכירות ויטפל בך.לאחר כמה דקות חוזר אליי נציג, אני שוב!!!! בפעם המיליון מסביר לו את בקשתי ומה הוא אומר לי?"סליחה אבל הגעת למכירות שלמי שאין!!! לו קו שלנו,יחזרו אלייך"
זה פשוט חוצפה השירות שלכם שעדיין לא קיבלתי אותו פשוט עובר כל גבול אני דורש שמנהל יחזור אליי, כי אם לא אני אדאג לפנות לרדיו,ולתלונות הציבור שיטפלו בכם.
אנא חזרו אליי, 0508658077
תודה

ניר
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפונה שוחח עם מחלקת פניות הציבור ב- 012 סמייל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה