פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות מהאינטרנט של 012 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי ספק חדש לאינטרנט שלי במרץ 2012 שהבטיח שינתק אותי מהאינטרנט הקודם שלי- 012- לאחר שבועיים, התברר לי שההתנתקות לא התבצעה. דיברתי עם 012 (לאחר שעות של המתנה על הטלפון) וביקשתי שינתקו אותי ובמקביל גם שלחתי לם את המודם שלהם בדאר. במאי, התברר לי שהמשיכו לחיב אותי על האינטרנט של 012, ולא נעשה ניתוק. שוב חיכיתי על קו הטלפון שעות וימים כדי לקבל נציג, והשארתי מספר טלפון מספר פעמים. לאחר שכבר קלו כל הקיצים,קיבלתי תשובה. ונותקתי.
בעיני זו חוצפה, וחוסר התחשבות בלקוח.
עוגמת נפש סוג הנזק :
תשלום שלהם כפיצוי על החודשיים ששילמתי כפול לשתי חברות אינטרנט ועל שעות זמן אויר ושיחות בזק. פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ראה פתרון תגובה:
הפונה שוחחה עם מחלקת פניות הציבור פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה