פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית צרכנים וחיובים כוזבים נושא התלונה:
שוקרון מאור שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
הסיבים 25 קריית מטלון פ"ת כתובת:
תיאור הבעיה:
יצרתי קשר עם חברת 012 בבקשה להתקין קו טלפון בביתי שבשכירות ויתקין 9 נתניה.
מהלך השיחה היה רגיל הנציג הסביר את כל התהליך אך שכח לציין בפניי כי מכשיר הנקרא SUPERBOX הינו בתשלום.
העסקה "שנחתמה" בשיחה כללה אינטרנט בחינם לשלושה חודשים.
טלפון בעשרה שקלים בחודש למשך שלושה חודשים.
קו, התקנה, מספר, ושתי שלוחות בחינם, הוסכם עליי התנאים הנ"ל.
לאחר יום או יומיים הגיע טכנאי לביתי עם מכשיר הSUPERBOX ושתי שלוחות(מכשירי טלפון) מחברת VTECH הטכנאי ביצע את ההתקנה כשעה שבה הוא התקין את המכשיר הנ"ל ושתי שלוחות (טלפונים אלחוטיים) החתים על טופס שמילא שבו לא צויין דבר בנושא חיוב ובנוסף גם לא היה מוכן להשאיר עותק.
כעבור כחודש 1/4/12 הופיע חיוב מופרז בכרטיס האשראי 52.65שח ניסיתי ליצור קשר עם החברה על מנת לברר את פשר החיוב מספר פעמים ורק היום 3/5/12 הצלחתי לקבל תשובות שכביכול נאמר לי שאני יחויב על "השלוחות", על הSUPERBOX אקבל זיכוי מלא מה שלא בוצע בכלל בסוף השיחה החברה אינה מוכנה לזכותי על החיובים הלא ברורים.
החברה אינה מוכנה לקבל בחזרה את הטלפונים בטענה שעברו 14 יום מביצוע העסקה למרות שלא הייתה לי שום אפשרות לדעת שאחויב ברגע שראיתי חיוב על כך יצרתי קשר - דבר הנאמר למנהל.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מלא על כל החיובים החזר מכשירי הטלפון וזיכוי על דואר רשום פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה