פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברות בין הנציגים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום! אני לקוחה של 012 סמייל ורציתי לשלם את החשבון כמו שאני עושה כל חודש בדיירקט. מכיוון שהדיירים ניתן לשלם רק במוקד תשלומים ביקשתי שיעבירו אותי למוקד המדובר . המתנתי בטלפון 45 דקות כאשר מעבירים אותי מנציג לנציג וזה קורה כל חודש וחודש נכון לעכשיו אני המתנתי על הקו מעל שעה וחצי ועדיין לא ענה לי נציג ממוקד תשלומים מבקשת את עזרתכם

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה