פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מופרז ושגוי והערמת קשיים ותחבולות בהחזרת הכסף נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש גיליתי חיוב כפול בשיחות הטלפון מצד 012 לחו"ל, בטיפשותי כבר מספר שנים אני מנוי אליהם בשיחות לח"ל בחיוב מופרז (אבל זה לא הנושא) שהם מחייבים אותי ישירות דרך כרטיס האשראי ולפני כחודש חייבו אותי כרגיל בכרטיס וגם בעוד כ 450 ש"ח דרך הוט. כשטלפנתי לברר מה הפשר הייתי צריך לעבור מספר שיחות מכיוון שבראשונה פשוט ניתקו את השיחה בטענה "שזה כנראה התנתק" מיותר לציין שלא חזרו אליי.
בפעם השנייה לאחר המתנה רבה דיברתי עם נציג שלא הבין איך זה יכול להיות שחייבו אותי פעמיים וביקש ממני לשלוח לא את החיוב בהוט (שזה פעם ראשונה שמחייבים אותי דרך הוט) ותוך מספר ימים עד שבוע זה יטופל ויחזרו אליי להשיב לי את כספי. שוב מיותר לציין שעבר לו יותר משבוע וחצי ואיש לא דיבר איתי ולכן שוב טלפנתי לברר מה קורה ושוב אני עם נציג שאומר שמצא את הבעיה ואני אטופל ישירות אצלו ותוך שבוע יוחזר הכסף.
ושוב מיותר מאוד לציין שאיש לא שב אליי לאחר יותר משבוע..
הרמתי את הטלפון וחייגתי שוב כמובן שעוד פעם הנציגה מתנצלת ומבטיחה שזה לא ייקרה ועכשיו היא מבקשת ממני לשלוח העתק של חיוב הויזה לראות שאכן שילמתי דרך הוט ולא סתם קיבלתי חשבונית (זה לאחר שכשלושה שבועות מבטיחים לי שהעניין מטופל כבר....) לאחר כמה ימים קיבלתי את חיוב הויזה ושלחתי להם לאותו הפקס, טלפנתי כדי לדעת אם קיבלו את הפקס וזהו הכל סופי ואני סוף סוף אוכל לקבל את כספי בחזרה אך אפלא ופלא הפקס שלהם לא עובד והם לא קיבלו את הפקס באותו הרגע אחרי שאמרו לי שאי אפשר לשלוח להם במייל שאלתי שוב ויעל הנציגה שבאמת הייתה נחמדה דוקא אמרה שאפשרי (לאחר שמספר פעמים הייתי צריך להסתובב בעיר ולמצוא מקום ששולח פקסים בשתלום כמובן). שלחתי לה במייל ויעל אמרה לי שייקח שוב עד שבוע כי זה סכום גבוה וסמנכ"ל הכספים בכבודו ובעצמו צריך לחתום על זה, לאחר שהגיעו מים עד נפש אמרתי שאני לא מוכן והיא אמרה שהיא זירזה את זה ותוך 24 שעות היא תחזור אליי כדי לראות איך אני מעוניין לקבל את כספי בהחזרים בשיחות ( ממש לא מעוניין) או בצ'ק שייקח כחודשיים (ממש בריונות מצידם גוזלים ממני כסף ולא מוכנים להחזיר לי מבלי עיכובים ותלאות) בכ"א אמרנו שנדבר על זה כשהיא תשוב אליי למחרת אבל כמובן ששוב גם יעל הנחמדה לא חזרה אליי לאחר יומיים.
פשוט גועל נפש מצידם גם גוזלים כספים ולא מחזירים גם מנתקים שיחות (שלא הגיעו למריבות או לדיבור לא יפה...) וגם כשלושה או ארבעה נציגים שונים מבטיחים שהם שווים אליי עם תשובה איש לא שב.
בזבוז זמן רב ועוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר את הכסף כולל ריבית פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה