פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב חודשי למרות בקשת הקפאה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
נסעתי לחו"ל ל-6 חו'.ב-23/10/11 ביקשתי הקפאת שרות אינטרנט.נאמר כי אפשר רק ל- 3 חו'.יומיים לפני הנסיעהב-2/11/11 ביקשתי הקפאה ל-3 חו'. ב-31/1/12 התקשרתי מחו"ל להאריך הקפאה עד ה-1/5/12. החיובים נמשכו כל חודש ס"כ של 140 ש"ח.בפניתי אל שרות לקוחות ב-6/5/12(מס' פניה 52379342), אכן גילו כי הייתה טעות והבחור הבטיח כי בתוך 3 ימים ידאג שהנושא יטופל כראוי ביחידת תשלומים והוא יחזור אלי עם תשובה.ב-13/5/12 יצרתי קשר והיה ויכוח מר.הבחורה הבטיחה כי הבחור שטיפל בתלונתי ישוב אלי למחרת.אתמול-15/5/12 הבחור שב אלי והסביר כי הנושא עדין בטיפול ואין לא כל תשובה.לחצתי עליו כי אני מבקש לדבר עם גורם בכיר יותר.הוא הבטיח לשוב אלי היום אך הבחור לא יצר קשר.
אני גמלאי המחשב הוצאותיי.כרגע מונחים 840 ש"ח בקופת 012 ואני אובד עצות כיצד לצאת מהפלונטר.
+עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי+ פיצוי הולם פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה