פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כספיים ובזבוז זמן של לקוח נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
בס"ד

בחודש 11/2011 התחברתי לספק אינטרנט חדש. בחודש זה ולאחריו התקשרתי על מנת לבטל 2 דברים: אינטרנט דרך "זהב" וטלפון קווי. מספר פניה לביטול: 50177695.
מסתבר שעדיין ירדו לי חיובים כספיים חודשים נוספים, לאחר שעות המתנה התברר כי הם ניתקו אותי רק מהטלפון הקווי לטענתם. ביקשתי לבדוק תרשומות שיחה, כי לא ייתכן שיחזירו לי את המכשיר שמחבר לאינטרנט ולטלפון הקווי ויאמרו לי כי לא ביטלתי זאת.
יש לי חיובים חדשים מהספק החדש ולא ייתכן כי אשלם כפילוכפול.
התייאשתי מההמתנה, ומ"נחזור אלייך לאחר בירור".
אבקש החזרים על הכסף ששילמתי לחינם.
עלבון ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזרים כספיים ומכתב התנצלות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה