פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שלחתי בטעות מודום של בזק ל012 במקום לבזק.ןהם לא מוכנים להחזיר נושא התלונה:
שרשלוום אלי שם/כינוי:
‏יום שני ‏26 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
כאמור שלחתי את מודום של בזק בטעות ל012 לאחר שניתקתי קשר עמם.
מאז 26-11-2011 אני מצלצל אליהם עשרות פעמים וזאת עד שעונים לוקח כ-15 עד 20 דקות מבטיחים לטפל בזה ועד כה ללא תוצאות בנתיים חויבתי על ידי בזק על המודום שלא קיבלו .כנגד 012 דורש תשלום עבור החודש האחרון של הניתוק שלא
מגיע להם כתוצאה מאי החזרת פריט לא להם.
כספי התרדות ועוגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה