פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול ופגיעה בצרכן נושא התלונה:
ליסטה הרנן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
לא ידוע כתובת:
לא ידוע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים טופלתי בנושא של איכות צפייה לא טובה וניתוקים בתשתית האינטרנט של 012..כחלק מהטיפול נאמר על ידי נציג הוט (רביע שמו) שנוזכה על חודשים וחצי של שימוש בכל התשתיות שלהם גם טלויזיה וגם אניטרנט...לאחר כחודש גילינו שזוכינו רק על סכום של 175 שקלים ולא מה שסוכם אי לכך ובהתאם לזאת החלטנו לעזוב את חברתכם הבזויה
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר הכסף על החודשים שלא קיבלנו זיכוי פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הצי שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
תלונה שמופנת לחברת 013 ונשלחה לחברת 012 בטעות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה