פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת חיוב על גבול הפלילי נושא התלונה:
בן הרוש יצחק שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חמישה חודשים יצרו איתי קשר חברת 012 לגבי הצעה לקו טלפון אינטרנטי במחיר של 9.90 לחודש ללא הגבלת זמן אויר, נעניתי להצעה והזמנתי קו לאחד מהעובדים שלי בביתו לצרכי העבודה.
לאחר חודשיים קיבלתי טלפון ממחלקת הגבייה ועדכנו אותי שאמצעי התשלום לא פעיל ואז נדהמתי לשמוע שהחוב עומד על 264 ש"ח, פי 13 מהסיכום, כשניסיתי להבין על מה ולמה, הם אמרו לי שבמקום 9.90 אני משלם 32 ש"ח ובנוסף הוזמן על חשבוני טלפון אלחוטי למרות שלא ביקשתי ולא הודיעו לי עליו, כמובן שלא חתמתי על שום מסמך שכזה.
בנוסף, החבילה השתנתה ל-49.90 לפי זמן אויר, וגם על זה לא יידעו אותי, כמובן שביקשתי להתנתק במקום על מנת להימנע מחיובים עתידיים, אך לפי דבריהם אין באפשרותי להתנתק עד שאסדיר את החוב הקיים. למרות כל ההסברים שלי שמדובר בעובד שסרח שאין לי שליטה עליו ועל המתרחש בביתו וברצוני לפחות לא לשלם להבא על השיחות שלו, זה לא עניין את נציגי השירות.
לא הייתי מעוניין לשלם על שירות שלא קיבלתי ועל מוצרים שלא הזמנתי, ולכן כיום החוב עומד על 580 ש"ח ועוד 120 ש"ח יתרת התחייבות על מכשיר הטלפון האלחוטי וגם כיום החברה לא מוכנה לנתק אותי עד שאסדיר את החוב ואני ממשיך לשלם כסף כל חודש.
האלטרנטיבות שעומדות בפניי הן:
1. לשלם את החוב במלואו ולתבוע בבית משפט לתביעות קטנות על עגמת נפש ועל סירוב הניתוק לפי סעיף 31א(א)(2ב) לחוק הגנת הצרכן.
2. להעמיד את החוב במסגרת ההסכם הראשון עד לבקשת הנתוק הראשונה על סך 19.80 ש"ח בנוסף למכתב התנצלות רשמי מהחברה.
עגמת נפש סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה