פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוזלת יד בפרטיות לקוחות וגביה ללא אישור נושא התלונה:
בוב אין שם שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
כל הסניפים כתובת:
הוט סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף שפסטמבר אשתקד נסעתי לחו"ל לצורך לימודים מאחר שהיתה לי התחייבות בבנדל של הוט + 012 ביקשתי להתנתק הוט מצדם אמרו לי שאם התנתק אשלם קנס בגובה של 350 ש"ח סכום שבטח לא בא ברגל, כל ניסיון לדבר ללב שלהם מאחר שמדובר בחודש אחד של התנתקות ספטמבר- אוקטובר סיום חוזה לא עלה בטוב, מאחר שלא נמצאתי פיזית בארץ, נתתי לאמי יפיו כוח להחזיר את המודם כי בהוט היו לחוצים על כך מאוד ונאמר לי חד וחלק שברגע שאחזיר יבטל המנוי וכל תוספת תשלום מצידו לא יחיוב בפועל הוט ו012 המשיכו לגבות ממני תשלומים אני גליתי זאת רק לאחר 8-9 חודשים, 021פיצוי אותי רק על 6 חודשים מגובה נזק הכספי למרות שזה לא מצא חן בעיני נאמר לי ע"י נציגה שגם החיוב המלא לא היה נכון כי לאחר שנה היו אמורים לגובהה ממני רק 25 ש"ח פר חודש במקום 85.90 הזיכיו האפילו לא מגיע לגבוהה או לחצי מגובהה הגביה, אומנם שמחתי שקבלתי פיצוי כל שהוא בעבור הוגמת הנפש, שבועים וחצי אחרי אני מקבלת טלפון 012 ועל הקו נציגה אנחנו מעוניינים לעלות לך את רמת הגלישה, אני שכבר נהלתי משא ומתן בשקט רב מול אותו תאגיד דורסני כעסתי ובצדק אמרתי לה שאין לי אינטרנט ושלא ת,טריד אותי יותר, כמובן שרשמתי מכתב תלונה ל012 חזרה אליי נציגה ,אחת הפרחות שקיימות בחברה וממש צעקה אליי בטלפון אמרתי לה שהצורת דיבור אינה נעימה לי ושאני רוצה נציגה אחרת היא המשיכה לצעוק עליי אז נתנקתי את השיחה , היא התקשרה שוב ושוב ושוב, ובפעם השניה שעניתי לה היא המשיכה לצעוק עליי אמרתי לה שלא מקובל עליי שמטרידים אותי בטלפון וממשיכים לחייב אותי לחינם ,היא אמרה לי יש עוד חברות שיש להם את הטלפון שלך, אני לא נתתי את הטלפון שלי לעוד חברות אז מאיפה לעוד חברות יש את הטלפון שלי, ושאמרתי לה שזה מ012 אז היא אמרה לי תתלמי מה הבעיה שלך כאילו אני חברה שלה, חושוב לי לציין שהזיכיו ניתן רק אחרי 60 יום שזו בושה וחרפה ל גבות זה לוקחת בדיוק דקה במערכת אצלהם ולהחזיר לוקח שנים
כספי סוג הנזק :
זיכיו מלא על כל התקופה פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
מפרטי הלקוח כפי שמצויינים בפנייתו, לא אותר מנוי בחברתנו וכן לא הצלחנו להשיגו טלפונית. על מנת שנוכל לטפל בפניה, אנו זקוקים לפרטים נוספים. נשמח לעמוד לשירותו בכל עת. תגובה:
ראו תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה