פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מפורט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏27 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 כתובת:
תיאור הבעיה:
דבר ראשון שזה מקומם ואני סופר עצבנית כרגע וזה כ-50 דקות אני מחכה לנציג שיענה לי לאחר שהעבירו אותי להתנתקות.
והבעיה היא כזו שסיכמו איתי מחיר והעלו לי את המחיר ב-11 ש"ח על שיחות טלפון ללא ידיעתי, ובנוסף הוסיפו לי תא קולי ללא ידיעתי. ובנוסף אני לא מקבלת חשבוניות מהחברה. ברור לי שהייתי צריכה לפנות מזמן אליהם והאחריות היא גם עליי אך מכורח הנסיבות ואין זמן החלטתי היום להתקשר במטרה להעביר את החיוב לכרטיס אשראי אחר מכיוון שביטלתי את הכרטיס הקודם וזה מתוקף האחריות שלי הרבה כדי שלא יחזור החיוב אבל בדיעבד אני מצטערת שלא עשיתי כך כי אחרת הם היו רודפים אחריי. לאחר שיחה עם המוקדנית שאמרה שהיא לא יכולה לעשות כלום בנידון (בקשר למחיר) ביקשתי להתנתק כי אין מצב שהשיחות הועלו בשנה האחרונה ב-11 ש"ח אלא ירדו ואף המבצעים רק התרבו. ביקשתי שתעביר אותי לנציג לצורך ניתוק ואני כבר 50 דקות בהמתנה!!!!!!!!! האם זה דבר הגיוני?!!!!!!!!?????????? או שפשוט זה טריק כדי שנתייאש וננתק ולא נתנתק.
עצוב מאוד מקומם, שירות מגעיל!
אבל אני לא אתייאש ביום אחר אתקשר שוב.
כל הרשימה סוג הנזק :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת פניות הציבור . שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה