פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פניות הציבור בהוט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כנראה שלאחר פניה ממכם נוצר קשר מהוט פניות הציבור , הנציגה שנשלחה למשימה היא וולגרית וקולנית וכל השיחה נעשתה בצעקות שלה מולי בלי שום קשב ישיר לנזק הנפשי והכספי שנגרם לי עקב בקשת התנקות, אני גם הערתי לאותה נציגה שלא קבלתי מידע שקוף אך היא בשלה עמדה.
על קצה המזלג נסעתי לחו"ל ביקשתי להתנתק מהתשתית של הוט + 012 מאחר שנשאר לי חודש התחיובות, הוט סירבה לנתק , הצעתי להם לגבות תשלום כפול על התקופה בספטמבר ולנתק אך זו סירבה, וביקשה חוב ניתוק בין 300 ש"ח ומעלה , לא נאמר לי שעל מנת ניתוק סופי יש לפנות ל012 , מאחר ששהיתי בחו"ל אימי החזירה את המודם ובעמדה הובטח לה מלולית שביתה לא תחיוב, 012 מתלמים ממנים ולא מחזירים את הכסף, נציגים מבטיחים לחזור ולא חוזרים, כל מיני תירוצים שחוזר לי באשראי למרות שאשראי מבוטל הצגתי זאת במשך כל השיחות מול הנציגים והובטח לי שהכסף ישלח בצ'ק אך גם זה לא נעשה, החזר של 012 הוא לא על כל התקופה אלא נגזרת של 40% שמב לי נזק כלכלי אדיר מאחר שהסכום שאותו גבו ממני עומד עלך 700 לערך ולא על 400 ש"ח כמו שהם מעוניינים להחזיר
כספי סוג הנזק :
שירות אמין מנצי בחיר של החברה ולא ילדי שירות פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון . תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה