פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב ב 012 נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של 012 כבר כמה שנים.לאחר שבפעם האחרונה ,לא טיפלו בי כראוי(הבטיחו לי שלא יהיה כפל תשלומים ועדיין לא זיכו אותי(היה לי חוב קודם גם לבזק וגם ל 012 ,למרות שבפועל הייתי משלם רק לחברה אחת.)על המודם ששילמתי עליו.בכל מקרה,התקשרתי לתמיכה טכנית לשאלה כלשהי,לא רק שלא הגעתי לתמיכה טכנית,לאחר המתנה של 20 שירות לקוחות ענו לי ואמרו שיש לי חוב.לאחר מכן העבירו אותי למוקד תלומים שם חיכיתי 20 דקות והשיחה "התנתקה".אחרי שעה נשארתי מתוסכל,ללא מענה טכני ועם ידיעה שיש לי חוב לא יודע מאיפה ולמה.
כספי סוג הנזק :
נציג שיחזור אלי ויסביר את החוב,וזיכוי על חוב קודם פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
נציגת מחלקת פניות הציב שם ותפקיד:
ראה פתרון. תגובה:
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציבור . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה