פרטי התלונה

תלונות 012 סמייל / אינטרנט זהב

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אנה מפניות הציבור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
איפה נתחיל, בספטמבר ביקשתי להתנתק מהבנדל שלהוט מאחר שנותר לי עוד חודש בשיטת הכנסות הישנה חברת הוט סירבה בתקוף לנתקני חודש לפני, הצעתי להם לגבות תשלום כפול ולהנתק את הקו סופית, מאחר שלא היתי פיזית בארץ נתתי יפוי כוח לאמי , יש לציין כי אמי ילדת הארץ, דוברת עברית כשפת אם על בוריה, בעלת תורה שני, עובדת מדינה כזה מספר שנים, אמי החזירה את הממיר בעמדת ההחזרה של הוט בקניון השרון בנתניה הובטח לאמי כי לא יחיוב שוב על שירותי האינרנט בפועל 012 חייב אותי במשך 9 חודשים שלא היתי בארץ שביקשתי זיכיו מלא הם סירבו להעביר לי אותו , וניתן לי זיכיו של 40 אחוז מגובהה הפסד, עניין שלא היה מקובל עליי, מאחר והכרטיס אשראי בוטל הבעתי בפני ליאת שעדיף שהחזר יתן בדרך אחרת היא אמרה שאין בעיה ישלח אליי צק לאחר בירורים התברר לי שזיכו את האשראי שאינו בתוקף ,אנה הבטיחה לי אישית שהיא תדאג להעביר אליי את הכספים מחברת אשראי מה שלא נעשה, כל פעם שדיברתי איתה נאמר לי סיפור אחר , תקחי יום , תקחי יומים ואז לפני שבועים היא ביקשה ממני תקופה זמן של רביעי חמישי , הובטח לי שתיצור איתי בחמישי קשר, כל אותו חמישי היתי צמודה לנייד אך לא ניתנה שום תגובה מצידה, שפניתי למחרת בשישי בבוקר בפייסבוק חזרה אליי עידו , ואמר שחזרו אליי, אמרתי לו שאפילו להתקלח בקושי הלכתי כי חיכיתי לשיחת הטלפון ,מאחר שהתשובות שקבלתי מעומרי היה זיכנו אותך באשראי , אשראי שאינו תקף והכסף לא הועבר עליי, פניתי שיש אחרון ביוזמתי יש לציין כי היתי מובטלת זמן רב והקו שברשותי הוא טוקמן, מה שהסב לי נזק כלכלי לעמוד ולחכות לאשראי הסכום העלוב שהובטח לי ע"י ליאת היה 440 ש"ח אך בפועל הועבר רק 363 ש"ח כולל מע"מ שאלתי את הנציגה 3 פעמים אם היא בטוחה ואם תוכל לשלוח לי מכתב שאכן 012 שלחו להם רק 363 ש"ח לתשלום , והיא נעתרה בשמחה , אנה חזרה אלי היום 7.8 והתחילה לצעוק עליי למה הצפתי את הפייס בוק שלהם היא גם השתמשה במידע אישי שנמצא על דף הפייסבוק שלי, אמרתי לה מה קורה הם הזיכיו שאותו הבטיחה לי בצק אמרה לי שישלח שוב לאשראי המבוטל , שזה לא מקובל עליי ואני אמשיך לעמוד מולם לו השירות היה אדיב לא היתי מתבטא כמו שהתבטאתי במידה החברתית אך אנה לא השאירה לי כל בררה , היא לא עמדה במילה שלה, ואדם שאינו עומד במילה שלו בעיני הוא שקרן- היא צעקה עליי שאין לי זכות להגיד את זה , אני הלקוח שגנבו ממנו כספים במשך 9 חודשים בהיותי מובטלת, מבחינתי זה כמו לקחת מתינוק בבוקר חלב, מעולם לא שמעתי כל אמפטי מגברת אנה על הנזק הן הכלכלי שנגרם לי והן הנפשי בהיותי חולת לב , אני זקוקה לכסף הזה ולכן אני נאבקת בשבילו , רק שהיה ברור בעיני הטיפול לא הסתיים לשביעות רצוני
עוגמת נפש סוג הנזק :
9 חודשים נזק כלכלי, גרימת נזק במכוון , גרימת צער וכאב פתרון נדרש :

012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה