|
|
|
|
|
|
בקשה להתנתק מהחברה לא נענית |
נושא התלונה: |
יום שישי 20 יולי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
רח' האצ"ל 53 ראשל"צ 75706 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
פניתי להתנתק משרות האינטרנט והטלפון בחיוג לחו"ל מחברת 012. ביקשתי מנציגת השרות חן לקבל מספר פניה כדי לוודא שאכן התקבלה בקשתם לניתוק מהשרותים, מאחר ואמי גולשת באמצעות חברה אחרת ואינה צריכה לשלם בגין שרות שאינה צורכת.
תגובת החברה היא שהם לא יכולים לעשות זאת מאחר ורק מחלקת "קשרי לקוחות" רשאית לבצע ניתוק.
מאחר ואני בא מתחום השרות, זו הפעם הראשונה שאני שומע שלא ניתן לקבל מספר פניה בבקשה לניתוק משרות שאינו בהתחייבות.
בנוסף, הובטח לי שיחזור אלי נציג בשם אבי מקשרי לקוחות. עד עכשיו לא התקשרו.
בתודה,
פלאי
|
כספי |
סוג הנזק : |
ניתוק מיידי מהשרות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
012 סמייל / אינטרנט זהב שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציגת מחלקת פניות הציב |
שם ותפקיד: |
ראה פתרון |
תגובה: |
הפנייה טופלה ע"י מחלקת פניות הציובור . |
פתרון: |
|
|
|